טיפים לטיולים ונסיעות עם פסוריאזיס

טיפול ואבחון פסוריאזיס זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס!

צרו קשר לפתרונות במחלות עור ופסוריאזיס

טיפים לטיולים ונסיעות עם פסוריאזיסלפני יציאה לחופה או טיול יש צורך בתכנון מוקדם אולם נסיעות בקרב מי שסובל ממצבים כרוניים כגון פסוריאזיס דורשים הקדשת מחשבה ומאמצים נוספים.

אולם על אף הקשיים אנשים אוהבים לטייל וחולי הפסוריאזיס לא צריכים לוותר על התענוג אלא לנהוג בזהירות ובאחריות להקפיד על כמה כללים אשר יאפשרו ליהנות מהחופשה ולעבור אותה בשלום מבחינה בריאותית.

חולי הפסוריאזיס רוכשים הרגלים קבועים לטיפול במחלה ולנטילת התרופות כאשר הם בשגרת היומיום ובבית וחשוב לפני הנסיעה לערוך את ההתאמות הנחוצות לתנאים החדשים:

לפני שיוצאים…

בעת אריזת התיק לנסיעה חשוב להקדיש מחשבה ותשומת לב לכל הפעולות השגרתיות אשר אנו מבצעים בבית ולבחון כיצד נבצע אותן בזמן הטיול, חשוב להקפיד ולקחת את כל מה שנדרש מבחינה בריאותית וטיפולית כך שיהיו בהישג יד ובזמינות. כך שהכדורים ותרופות המרשם חשוב שיהיו אתכם ובכמות מספקת לכל אורך הטיול.

כמובן שניתן להצטייד בפריטים מסוימים גם לאורך הדרך אולם ישנם דברים שאינם ברי השגה כגון תרופות מרשם, לכן חשוב לגשת לרופא לפני הנסיעה ולקבל מראש מאי מספק של התרופה לכל זמן השהייה מחוץ לבית. ניתן להכין תיק תרופות הכולל פריטים נדרשים למקרה חירום בעת טיול ולשמור עליו בתיק הנסיעה למקרה שכחתם פריט מסוים ובמיוחד ניתן לשמור משחות אשר ישמרו על עורכם בעת הנסיעה.

במהלך הטיול

בין אם מדובר בטיול או בנסיעת עסקים, אנו נוטים להקל ראש בשימור המצב הבריאותי שלנו וההרגלים הקבועים עלולים להשתבש, הקפידו להזכיר לעצמכם כי אתם עדיין חייבים לשמור על בריאותכם ולהתנהל באופן המשמר אותה על הטוב ביותר.

במהלך הטיול חשוב לשמור על מצב נפשי רגוע ככל הניתן ולא לאפשר ללחצים הכורכים בנסיעה להטריד את שלוותכם, לעיתים הרצון לראות הכל ולהספיק הכל יותר לחץ אשר מעודד התפתחות והתבטאות של מוגברת של תסמיני המחלה.

כך שכאשר אתם מתכננים חופשה, אפשרו לעצמכם שעות מנוחה, הפסקות להירגעות וקימה מאוחרת בבוקר. הגעה מוקדמת לשדה התעופה מקטינה את החרדות והמתחים וכן תרגול של נשימה עמוקה, התעמלות ותרגילי ריכוז יכולים לסייע לכם להירגע.

אל תתביישו לעדכן את האנשים סביבכם בדבר הצרכים המיוחדים לכם, לדוגמא בהחלט מומלץ לעדכן את עובדי המלון בו אתם מתאכסנים לגבי רגישויות העור לחומרי ניקוי מסוימים בהם הם עושים שימוש ובכך למנוע מצבים של גירוי מיותר לעור. במידה ואתם שוהים עם חברים שתפו על הרגלים מסוימים אשר חשובים לכם וכן בתוכניות אשר יכולות לסייע למצבכם ולהימנע מכאלה העלולות להחמיר את הבעיה הבריאותית.

כאשר אתם טסים במטוס האוויר היבש עלול לייבש את עורכם ולעורר גירוי, לכן ניתן להצטייד בקרמים שונים אשר ישמרו על לחות העור. הביאו מלאי מספק של המשחות והקרמים בהם אתם משתמשים והקפידו שיהיו תמיד בהישג יד.

גם בטיול במדינות בהן האקלים הוא חם ויבש ישנה חשיבות רבה וצורך לשמר על העור מפני מזג האוויר. זכרו כי פסוריאזיס עלול להחמיר כתוצאה מפציעה או פגיעה בעור כגון כוויית שמש או עקיצת יתוש, חשוב להשתמש בקרם הגנה ובחומר דוחה יתושים.

חופשה באזור אקלים חם לרוב כרוכה בחשיפה גדולה יותר של עורכם ובמצבים של החמרה בביטי המחלה תיתכן מבוכה רבה, אך אל תוותרו על התוכניות שלכם, גם אם תלבשו בגד ארוך על מנת להגן על העור או לחילופין אם תעדכנו את האנשים סביבכם אשר אולי ינעצו מבטים על התופעות של המחלה המתבטאות על גבי העור תוכלו הרגיש בנוח ולגלות כי אנשים סביבכם יגלו הבנה ואמפתיה כלפי מצבכם, זה אמנם דורש אומץ אך פעמים רבות משתלם, במידה ואין לכם סבלנות להסביר לכל עובר אורח תוכלו פשוט להתעלם מהתגובות סביבכם.

חזרה הביתה

טיול הוא הזדמנות נהדרת לחוות מקומות ותרבויות חדשות ולפגוש אנשים חדשים, לאחר החזרה מהטיול הרגשות הן מעורבים, מצד אחד החוויות מהטיול הסתיימו ומצד שני חזרתם למיטה הנוחה ולהרגלים הרגילים שלכם. הזיכרונות שצברתם בטיול בוודאי הופכים את המאמץ הנוסף בו הקדשתם לטיול לכדאיים.

רופא

המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס

המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון פסוריאזיס, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון פסוריאזיס. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו!
פותוטרפיה
רוצים לשמוע על הפיתרון הכי טוב בעולם לפסוריאזיס? השאירו פרטים