דיקור סיני לטיפול בפסוריאזיס

טיפול ואבחון פסוריאזיס זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס!

צרו קשר לפתרונות במחלות עור ופסוריאזיס

דיקור סיני לטיפול בפסוריאזיספסוריאזיס הוא מצב בלתי צפוי ומלחיץ. זוהי מחלה אוטואימונית כרונית הגורמת להתלקחויות קשקשים, פצעים מוגלתיים או כתמים אדומים בלתי סדירים המתפתחים על העור.הטיפולים הקונבנציונאליים כוללים תרופות למריחה על האזורים הנגועים, תרופות לבליעה, זריקות או טיפול באור, אך אלו אינם יעילים תמיד.

מחלה זו מסובכת לטיפול ומשפיעה על כל אדם באופן שונה. אנשים רבים מבקשים טיפולים אלטרנטיביים או משלימים על מנת לשלוט בתסמיניהם. חלק מהמטופלים הצליחו למצוא הקלה באמצעות טיפול בצמחי מרפא, תזונה מיוחדת או יותר ויותר באמצעות דיקור סיני.

היות והטיפולים הקונבנציונאליים אינם יעילים תמיד היות והם מטפלים בתסמינים בלבד ואינם מתייחסים למכלול הגוף, יתכן שיש צורך לחשוב מחוץ לקופסה על מנת לשלוט בתסמיני הפסוריאזיס. זה המקום שבו מגיע הדיקור הסיני.

דיקור סיני כרפואה אלטרנטיבית לפסוריאזיס

אחד המחקרים מצא כי טיפול זה השפיע באופן משמעותי על תסמיני מחצית מהאנשים שניסו אותו. רופאים יודעים כי פסוריאזיס נגרם כתוצאה ממחלה אוטואימונית, אך הם יודעים גם שהמחלה מופעלת באמצעות מתח. דיקור סיני עובד היטב להפחתת הלחץ, ומטפל ביעילות במחלות כרוניות רבות.

מתח נחשב לגורם מרכזי תורם לפסוריאזיס, ומצבים מלחיצים גורמים לעיתים קרובות להתלקחויות המחמירות את המחלה.

הטיפול בדיקור מציב את הדגש על החדרת מחטים לנקודות בראש ובגפיים כדי לסייע בהרגעת העצבים ולהפחית את רמות הלחץ. מספר נקודות מפתח באוזן משמשות לעיתים קרובות היות והן מסייעות לעוררות עצב תועה, אשר יש לו השפעה עמוקה על מערכת העצבים.

הטיפול מתמקד בניתוב זרימת האנרגיה בגוף, הידועה בשם צ'י. המטפל משתמש במחטי הדיקור להקפת התלקחות פסוריאזיס בעור על מנת לקדם את זרימת הצ'י לאזור ולאזן את התגובה החיסונית. שימוש במחטי דיקור סביב אזורי הנגעים נקרא ברפואה הסינית "מסביב לדרקון".

יתרון נוסף לטיפול בדיקור לפסוריאזיס הוא עיקרון הרפואה הסינית הקלאסית של קירור הדם. במונחי תורת רפואה זו, חום הוא הגורם להתפרצויות עור כגון פסוריאזיס, וזהה להגדרה המודרנית לדלקת. שימוש בנקודות דיקור מקרר את הדם ומסייע להפחתת הדלקת הקשורה לפסוריאזיס באמצעות קידום זרימת דם והפחתת החום. טיפול זה רלוונטי במיוחד אם המחלה מחמירה באמצעות חשיפה לשמש או בעת אכילת מאכלים חריפים.

הסיבות לשקול טיפול בדיקור

פסוריאזיס משפיע על כל הגוף, והרפואה הסינית מתמקדת בטיפול באדם כמכלול, ולכן היא יעילה. סיבות נוספות לשקול טיפול בדיקור הן:

מחלה אוטואימונית. פסוריאזיס היא מחלה אוטואימונית, והדיקור הסיני הוכח כמסייע למספר מחלות אוטואימוניות אחרות, כולל דלקת פרקים וטרשת נפוצה.

טיפול בטוח. דיקור סיני ברפואה האלטרנטיבית נחשב לטיפול בטוח ביותר. במאזן הסיכונים והיתרונות, היתרונות הם לטובת המטופל.

שילוב עם טיפולים אחרים. דיקור סיני אינו מפריע לאף אחד מהטיפולים האחרים לפסוריאזיס. שלא בדומה לתרופות צמחיות מסוימות או תוספי תזונה, לא קיים סיכון לתגובות בין תרופתיות, כך שטיפול בדיקור יכול להשתלב עם טיפולים אחרים, כחלק מתכנית טיפול הכוללת הפחתת מתח.

אחד העקרונות המרכזיים בדיקור סיני הוא תהליך בניית או חיזוק איבר מסוים. במקרה של פסוריאזיס, הטיפול כרוך בהחדרת מחטים על נקודות בגוף הקשורות לריאות. מטפל מוסמך יודע מהן נקודות הדיקור המחזקות את הריאות לשם תפקוד יעיל יותר של העור. נקודות נוספות המשמשות לחיזוק איברים קשורים אחרים הן הכליות והטחול.

בשורה התחתונה, כשזה מגיע לטיפול ברפואה אלטרנטיבית בת שלושת אלפים שנים כמו דיקור סיני, יש להפעיל שיקול דעת אישי על מנת להחליט אם הטיפול מתאים, ולהסתייע בחוות דעת מומחה. לעיתים, תוספת צ'י קטנה היא בדיוק מה שהגוף זקוק לו, אך יש להתייעץ תחילה עם הרופא, כדי שיהיה מודע לכל היבטי תכנית הטיפול.

דיקור סיני לטיפול בפסוריאזיס
רופא

המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס

המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון פסוריאזיס, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון פסוריאזיס. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

072-3341176
פותוטרפיה
רוצים לשמוע על הפיתרון הכי טוב בעולם לפסוריאזיס? השאירו פרטים