התמודדות יומיומית: טיפוח עור לאנשים עם פסוריאזיס

טיפול ואבחון פסוריאזיס זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס!

צרו קשר לפתרונות במחלות עור ופסוריאזיס

החיים עם פסוריאזיס יכולים להיות מאתגרים, אבל הקפדה על שגרת טיפוח יומיומית נכונה יכולה לעשות הבדל משמעותי בהתמודדות עם בעיה זו ובטיפוח עור בריא יותר. במאמר הנוכחי נעניק כמה טיפים פרקטיים וכן המלצות למוצרי טיפוח עבור אלו הנאלצים להתמודד עם האתגר של הפסוריאזיס.

ניקוי עדין הוא המפתח

אנשים הסובלים מפסוריאזיס מוכרחים לבחור בחומרי הטיפוח המתאימים לבעיית העור שלהם. חומרים אלו הינם עדינים במיוחד עם תכונות היפואלרגניות שמסייעות למנוע גירויים בעור, וכן חומרים שאינם מכילים תמציות ריח או בישום. חשוב לזכור שישנם מוצרי טיפוח לעור המכילים כימיקלים חזקים העשויים להחמיר את תסמיני הפסוריאזיס, לכן מומלץ לחפש תכשירי ניקוי עדינים בעלי לחות גבוהה שינקו את העור ביעילות, מבלי להסיר מהעור את השמנים הטבעיים שלו.

שמירה על לחות העור

לחות היא הכרחית בטיפול בפסוריאזיס. מהסיבה הזו חשוב לבחור קרמים ותכשירי טיפוח אחרים העשירים במרכיבי לחות, כדי לספק לחות אינטנסיבית לתאי העור. יש להקפיד למרוח קרם לחות מיד לאחר הרחצה כדי לאפשר החדרת לחות טובה לעור, ולמנוע ממנו להתייבש. מרכיבים כמו חמאת שיאה, גליצרין וסרמידים יכולים לעזור להרגיע עור יבש ומתקלף הקשור לפסוריאזיס.

טיפים לרחצה נכונה

בזמן המקלחת מומלץ להשתמש במים פושרים בלבד, כיוון שמים חמים מדי עשויים להוריד משכבת העור את השמנים הטבעיים, לגרום לייבוש של תאי העור וכתוצאה מכך להחמיר את תסמיני הפסוריאזיס. הוספה של שיבולת שועל טחונה או מלח אנגלי (המכיל מגנזיום וגופרית) לאמבטיה עשויה לעזור להרגיע עור מגורה. מומלץ להימנע לחלוטין משימוש באביזרי קרצוף קשים או ליפות, מכיוון שגם הם עלולים את התסמינים של הפסוריאזיס.

החשיבות בהגנה מהשמש

חשיפה גבוהה לשמש איננה מומלצת לכלל האנשים, אך עבור חולי פסוריאזיס מדובר על טריגר להחמרת בעיית העור. לכן יש להקפיד במיוחד על הגנה מהשמש כחלק מהשגרה היומיומית, להשתמש תמיד בקרם הגנה המכיל מקדם הגנה גבוה (30 SPF לפחות) וללבוש בגדים ארוכים בשעות הצהריים החמות במידה ונחשפים לשמש.

מה הקשר בין תזונה ומניעת תסמיני פסוריאזיס?

כדי להתמודד בצורה טובה עם תסמיני הפסוריאזיס, מומלץ להכיר את מגוון הטריגרים שעשויים לעורר אותם – כמו החשיפה לשמש. ישנם מצבים בהם גם מתח נפשי וגורמים סביבתיים עלולים להחמיר את הפסוריאזיס, וכן גם מזונות מסוימים שצורכים.

תזונה מאוזנת ועשירה במזונות אנטי דלקתיים יכולה להשפיע לטובה על פסוריאזיס. כדאי לכלול בתזונה היומית רכיבים חיוניים כמו חומצות שומן, אומגה 3 המצוי בדגים ובזרעי פשתן וכן גם נוגדי חמצון שנמצאים בפירות וירקות. חשוב לשמור על לחות תמידית של העור באמצעות שתייה מרובה של מים, כך תאי העור נשמרים חיוניים וגמישים יותר.

התייעצות עם מומחים בתחום

נוסף למעקב אחר תסמינים וטריגרים והתמדה בשגרת טיפוח מתאימה לעור, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע בתחום כדי להבין כיצד לטפל בבעיה בטווח הארוך והקצר. רופאי עור מומחים יוכלו להמליץ על טיפולים ולתת מרשמים לתרופות, וכן גם קוסמטיקאיות מומחיות לבעיות עור מאתר bebelle יוכלו להעניק ייעוץ וטיפולים מקצועיים ומותאמים אישית.

רופא

המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס

המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון פסוריאזיס, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון פסוריאזיס. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו!
פותוטרפיה
רוצים לשמוע על הפיתרון הכי טוב בעולם לפסוריאזיס? השאירו פרטים