טיפול אלטרנטיבי

טיפול ואבחון פסוריאזיס זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס!

צרו קשר לפתרונות במחלות עור ופסוריאזיס

טיפול אלטרנטיביפסוריאזיס היא מחלה קשה מאוד המלווה במגוון רחב של תסמינים קשים ולא נעימים. טיפול אלטרנטיבי בפסוריאזיס שעשוי לעזור לאדם אחד, יכול להיות ללא שום תועלת לאחר, אך עם זאת מטופלים רבים מדווחים על הקלה בתסמינים בעקבות טיפולים טבעיים שונים.

כיום, קיים מגוון רחב של אפשרויות לטיפול טבעי בפסוריאזיס, אבל אין שום ערובה לכך שזה יעבוד עבור כל אחד באופן זהה.

מהן אפשרויות הטיפול האלטרנטיבי בפסוריאזיס?

  • מלחים מים המלח – מרפא טבעי מסורתי, המקובל מאד לשימוש לאלו שאינם יכולים להגיע אל ים המלח באופן קבוע. השימוש במלחי ים המלח יכול להציע ניקוי עמוק לנגעים בעור והפוגה דרמטית או אפילו נסיגה זמנית של המחלה.
    הראיות ליתרונות הברורים של טיפולי ים המלח לטיפול בפסוריאזיס ומחלות עור אחרות, מרחיקות לכת. שילוב ייחודי של מרכיבים טיפוליים מים המלח מראה לא רק על שיעור מדהים של חולים ביכולת להסתגל ולהתמודד עם המחלה ולטפל בה באופן אפקטיבי, אלא גם להשפיע על חזרות חמורות פחות של הנגעים והתפרצויות מתונות יותר.
  • תרפיה במים- השילוב של מלחי אמבט ומים הוא הבסיס של טיפולים רבים המשפיעים על חולים בפסוריאזיס. ישנם סוגים רבים של טיפולי מים טבעיים המנוהלים בספא, מרכזי איורוודה ורפואה הוליסטית, כמו גם מרפאות ייחודיות ברחבי העולם.
    גם במרפאות ספורט משתמשים באמבטיות הידרותרפיה, כדי לעזור לחולים להתאושש מפציעות שריר.  רופאי עור ממליצים על מלח אמבטיות רווי מים המלח עבור חולים עם אקזמה ופסוריאזיס ושאר מחלות עור יבש.
    רופאי עור רבים מדגישים את המאפיינים של טיהור אמבט מלח ים אל נקבוביות העור במטרה לנקות אותן באופן יסודי ותוך כך לנקות את הגוף מרעלים. חולי סרטן משתמשים רבות אף הם בטיפול במים כדי לעזור להתמודד עם טיפול קרינתי. יש אפילו טיפולים במלחי אמבט טיפוליים אשר ניתן להשתמש בהם על בסיס יומי או שבועי בבית.
  • הומיאופתיה- משמשת כאמצעי למיקוד מקור הבעיה העורית ללא תופעות לוואי שליליות, רופאים הומאופתיים מאמינים כי חומרים אשר מייצרים סימפטומים מסוימים אצל אדם בריא יכולים לרפא מחלות שהופכים לגורם לסימפטומים של מחלה אצל אנשים חולים.
    סוג זה של טיפול בפסוריאזיס אינו מוכר דיו, ואין עדיין עדויות רבות המוכיחות את הצלחתו. יחד עם זאת הוא אינו מזיק ואף יכול לסייע לחלק מן המטופלים בו.
  • צמחי מרפא- לצמחי מרפא יש היסטוריה ארוכה של הצלחה בטיפול הטבעי בפסוריאזיס ורבים ממצבי עור אחרים. בגישה הטבעית נהוג להניח שיש איזו הצטברות רעלים במערכת החיסונית או הלימפתית ולכך מותאמות תרופות צמחיות רבות שנועדו לנקות את המערכת.
    צמחי תבלין רבים ידועים היטב כצמחי מרפא ויש להם שימוש רב לטיפול במחלות כמו דלקת פרקים שכבר נוסו במשך מאות בשנים ברפואה הסינית והמערבית כאחד. בבואכם לרכוש תרופות המורכבות מצמחי מרפא, רצוי כי תרכשו זאת בבתי מרקחת מוכרים ורשומים, שכן תרכובות טבעיות הן רבות עוצמה ועלולות להיות רעילות.

לפני ואחרי טיפול בפסוריאזיס

התמונה באדיבות מרפאת דוד פרלה לטיפול טבעי בפסוריאזיס

יחס חיובי

כאשר מדברים על טיפול בפסוריאזיס יש לחשוב יותר מהכל על בריאות הנפש. מחלה זו מחלה זו הנה בראש ובראשונה מחלה אוטואימונית, גנטית ואשר הסובלים ממנה הינם אנשים אשר נתונים באופן תמידי בסטרס גבוה ומצבם הנפשי ירוד באופן תכוף.

המחלה לא רק שאינה מרגיעה אותם אלא שבשל הסימפטומים האסתטיים של המחלה, אף גורמים לדיכאונות ולדימוי עצמי ירוד.

חולי פסוריאזיס עלולים לחוות תחושות שהן החל ממתח ודאגה לכלל ייאוש וכעס בשל הופעת נגעים, ואת התחלתה של ניידות מוגבלת ועיוות.

כמו כן להעדר של הערכה עצמית יש השפעה שלילית חזקה על הבריאות הנפשית הכוללת. כל מטופלי הפסוריאזיס, רצוי שיעברו טיפולים תכופים בצחוק, בהרפייה ואף יעברו סדנאות של יוגה ומדיטציה על מנת לשמור על אורח חיים נפשי בריא, דבר המחולל נפלאות בנסיגה של המחלה.

ראו גם: רפואה אלטרנטיבית 

טיפול אלטרנטיבי
רופא

המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס

המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון פסוריאזיס, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון פסוריאזיס. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

072-3341176
פותוטרפיה
רוצים לשמוע על הפיתרון הכי טוב בעולם לפסוריאזיס? השאירו פרטים