טיפול לפסוריאזיס דרך קופות החולים

טיפול ואבחון פסוריאזיס זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס!

צרו קשר לפתרונות במחלות עור ופסוריאזיס

בתי חוליםפסוריאזיס הינה מחלת עור כרונית, ובה ישנה תחלופה של תאי העור בקצב מוגבר מהרגיל. המחלה באה לידי ביטוי ברבדים עוריים באזורים מסוימים בגוף, כאשר על פי רוב צבעם הוא אדום-סגול, והם מכוסים בקשקשת.

ישנם שלושה סוגים עיקריים ומקובלים לטיפול במחלת הפסוריאזיס: טיפול מקומי, טיפול מערכתי ופוטותרפיה – טיפול בים המלח.

על פי רוב, מתחילים בטיפול המקומי, ובמידה ואינו מצליח, מתקדמים לשלב הבא, הטיפול המערכתי. במידה וגם זה לא מצליח, מתקדמים החולים לטיפול בים המלח.

הטיפולים הממומנים על ידי קופות החולים

במסגרת זכויות מבוטחי קופות החולים, הם זכאים לקבל טיפולי פוטותרפיה או פוטוכימותרפיה ("פובה") במסגרת המכונים שנמצאים בהסדר עם קופות החולים השונות, במשך 4 חודשים בשנה, כאשר רופא עור ממליץ על טיפול מסוג זה.

במסגרת הטיפולים לחולי פסוריאזיס, קופות החולים משתתפות בעלות השהייה בים המלח או בטיפולי "פובה" עצמם. חולי הפסוריאזיס אינם זכאים לקבל את שני סוגי הטיפולים באותה שנה קלנדרית. בהתאם לסל הבריאות של "שירותי בריאות כללית", נקבע כי כל קופות החולים יממנו את השהייה בים המלח, לחולי הפסוריאזיס, עד לחודש ימים בשנה קלנדרית.

קופות החולים תאשרנה השתתפות בגובה 70% מתעריפי השהייה, כמו גם מימון דמי כניסה למתקן הסולארים בגובה 80% מהתשלום הנדרש, ועד 44 שקלים לדמי הכניסה.

קופות החולים מחזירות עד 230 שקלים ליום עבור שהייה בבתי מלון, או כפי שמתעדכן מדי פעם בקופות, אך בשום מקרה ההחזר אינו עובר את ה- 70% מההוצאה בפועל.

במקרה וחולה פסוריאזיס, אשר מטופל בים המלח, אינו מעוניין להתגורר בבית מלון, ישכור דירה באזור ויקבל החזר בעבור שכר הדירה בגובה של 207 שקלים ליום, אך לא יותר מ- 30 ימים בשנה אחת.

במידה וחולה הפסוריאזיס הינו קטין (מתחת לגיל 18), הוא זכאי להשתתפות קופות החולים במימון שהייה של אדם מלווה, בגובה של 50% מהתעריף אשר נקבע לחולה עצמו.

אופן קבלת ההחזרים

קבלת ההחזרים עבור שהייה בבתי המלון תיעשה באופן הבא: עם סיום תקופת השהייה במלון, משלמים את מלוא הסכום ומקבלים בחזרה קבלה המוכיחה את התשלום ואישור על תקופת השהייה.

כדי לקבל את ההחזרים יש לגשת אל מרפאות קופות החולים יחד עם אישור רפואי. הקופות מעניקות החזר כספי על הסכום שהינו ההפרש בין מחיר המלון לבין המחיר אשר מקובל בקופות החולים. לכל קופה יש מחיר אחר אותו היא מחזירה למבוטחיה חולי הפסוריאזיס. מבוטחים אשר זקוקים לסיוע כלכלי נוסף יכולים להגיש בקשה לעזרה מוועדת פרט.

בתי חולים
רופא

המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס

המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון פסוריאזיס, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון פסוריאזיס. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

072-3341176
פותוטרפיה
רוצים לשמוע על הפיתרון הכי טוב בעולם לפסוריאזיס? השאירו פרטים