משחות לטיפול בפסוריאזיס

טיפול ואבחון פסוריאזיס זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס!

צרו קשר לפתרונות במחלות עור ופסוריאזיס

משחותטיפול מתון בפסוריאזיס המיועד לטיפול במקרים מתונים של פסוריאזיס, המאופיין בכמה כתמים מבודדים, מתחיל בטיפוח העור, הכולל שמירה על לחותו.

טיפול בסיסי כרוך לעתים קרובות בטיפולים המשלבים מוצרים אותם ניתן להשיג ללא מרשם – כגון קרמים, משחות ותחליבים לשמירה על לחות העור, שמפו, שמנים ותרסיסים לטיפול בהופעת פסוריאזיס בקרקפת.

על מנת למנוע מפסוריאזיס מתון להתדרדר למצב חמור יותר, חשוב להימנע מגורמים היכולים לגרום להתפרצות הפסוריאזיס, או שעלולים להחמיר מצב קיים:

מתח נפשי, פגיעה בעור, זיהומים ושימוש באלכוהול – כל אלו עלולים לתרום להתלקחות המחלה. סימפטום של זיהומים על ידי סטרפטוקוקוס, אשר בדרך כלל משפיעים על דרכי הנשימה העליונות – משויכים לפסוריאזיס guttate (טיפתי).

טיפול יעיל ומערכתי ישפר את הרגשתכם הכללית בעזרת הפחתת הסימפטומים הגופניים.

במקרה והטיפולים ללא מרשם אינם יעילים מספיק, ניתן לנסות לטפל בעזרת תרופות מרשם מרופא. אלו כוללים תרכובות ויטמין D, כגון קלציפוטריול, קורטיקוסטרואידים מקומיים כגון בטאמתאזון, אנטרלין לשימוש בקרקפת, מלחים ותרופה בשם tazarotene.

ישנו טיפול הנקרא חסימה והוא עשוי להיות יעיל עבור אנשים מסוימים. טיפול זה כרוך ביישום מוצרים על העור תחילה, כגון לחות, קרמים רפואיים או ג'ל ולאחר מכן עטיפת העור בסרט, בד כלשהו או פלסטיק.

הספיגה המוגברת עוזרת לשמור על לחות באזור ומגבירה את יעילות המשחות. יש להיוועץ ברופא לפני תחילת טיפול החסימה, על מנת לוודא כי הוא נעשה בצורה נכונה.

טיפול קבוע באמצעות תרופה אחת או מספר תרופות במקביל, נעשה לעיתים קרובות. שימוש כזה יכול לסייע במניעת תופעות לוואי של תרופות חזקות יותר. לדוגמה, ניתן להשתמש באחת מהתרופות במהלך השבוע, אבל תרופה אחרת או נוספת בסוף השבוע.

קרמים, משחות וכן תרופות למריחה על העור, יעבדו טוב יותר באנשים מסוימים מאשר אצל אחרים. אם תרופה מסוג מסוים איננה עוזרת, הרופא ימליץ לך לנסות תרופה אחרת, או שילוב של מספר טיפולים.

תרופות ללא מרשם לטיפול בפסוריאזיס

רבות מהתרופות ללא מרשם רופא מצויות במרכולים ואף מסייעות מאד לחולי פסוריאזיס בדרגות חומרה נמוכות ובינוניות.

המוצרים עשויים לסייע בטיפול בפסוריאזיס אצל אנשים מסוימים אך צפויים לגרום לתופעות לוואי. השוק מלא במוצרים "טבעיים" בעלי תוספות ומועשרים בלחות, כמה מהם מועילים יותר מאחרים.

אלוורה הוכחה כיעילה לטיפול בפסוריאזיס. כך גם שמן הנים, אמו שמן, חוחובה ומוצרים המכילים נגזרות של שיבולת שועל, הממליס, שמן עץ התה, קפסאיצין ונר שמן ערב.

כל אלו לא הוכחו מדעית, אך השימוש בהן עשוי להיות מועיל בשל מאפייני הלחות הגבוהים שלהם.

משחות
רופא

המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס

המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון פסוריאזיס, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון פסוריאזיס. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

072-3341176
פותוטרפיה
רוצים לשמוע על הפיתרון הכי טוב בעולם לפסוריאזיס? השאירו פרטים