החיים לצד פסוריאזיס

טיפול ואבחון פסוריאזיס זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס!

צרו קשר לפתרונות במחלות עור ופסוריאזיס

פסוריאזיסחולי פסוריאזיס במקרים רבים מתקשים למצוא טיפול יחיד שפועל עבורם בצורה מספקת, אך גרועה אף יותר העובדה שטיפול הנמצא יעיל עבור חולה אחד או קבוצת חולים יכולים להיות חסרי השפעה על חולים אחרים, ונדרש זמן רב על מנת להתאים טיפול מדוייק לחולה.

מחקר שנעשה מצא כי מודעות, הרפיה, הישמרות מסטרס, פעילות גופנית ושמירה על תזונה נכונה – יכולים לאנשים הסובלים מפסוריאזיס ולהקל על תסמיניהם. שילוב פעולות אלו עם שגרת הטיפולים המתאימה עשוי לסייע להפחתת התסמינים ולהתמודדות טובה יותר עם המחלה.

קשיים נפוצים ודרכי התמודדות עם פסוריאזיס

לטיפולי פסוריאזיס ישנן תופעות לוואי פוטנציאליות ורבות מהן חמורות וקשות, עבור אנשים הסובלים מפסוריאזיס מתון עד חמור, הטיפול במחלה עלול להפוך לחלק משגרת החיים לאורך כל חייהם ותופעות הלוואי עלולות ללוות אותם משך זמן רב. בנוסף, יש חוקרים הסבורים שהמחלה גם מגבירה את הסיכון לשבץ ולמחלות כלי דם אחרות.

רופאים רבים ממליצים על שילוב טיפולים שונים לפרקי זמן, כאשר בכל תקופת זמן מסוימת מטפלים באופן אחר, זאת על מנת שהטיפול יהיה יעיל יותר ונטול תופעות לוואי ככל הניתן.

כמו כן, טיפוח העור בבית יכול לעזור לשמור על שליטה בפסוריאזיס. טיפוח העור עשוי לכלול שימוש בקרמים או משחות, כדורים, אמבטיות או ספוג, ושימוש במנורות אולטרה סגול (UV).

כיצד תקפידו על טיפוח העור לטיפול בפסוריאזיס?

חשוב להקפיד ולשמור על עורכם. הימנעו מיציאה וחשיפה מוגברת לשמש, והקפידו במריחת העור בקרמי הגנה מהשמש בעלי מקדמי הגנה גבוהים.

עליכם להקפיד ולשמור על לחות עורכם, וזאת ניתן לעשות לא רק על ידי מריחה קבועה של קרמים, אלא על ידי שתיה מרובה מאד (כשניים וחצי ליטר נוזלים ביום).

הטיפול בנגעי פסוריאזיס עצמם חייבים להתבצע בעדינות ותוך ריכוך, סיכוך וקילוף קרומי הפסוריאזיס על ידי מריחת קרם על הקרומים הקשים ולאחר מכן קילוף הקרום הרופף.

שימוש בקרמים שמנים מאד כמו סבוקל, סביעור וכד', שאינם רפואיים אך הם בעלי חומר פעיל המסייע במניעה היומיומית של המחלה יועיל מאוד לחולי פסוריאזיס.

על ידי החדרת הקרמים השמנים לתוך העור תוך קילוף הקרומים המרוככים יוכלו הקרמים להיספג לתוך העור, לרכך אותו לאורך זמן ולהראות עור בריא יותר וללא צלקות של קילוף קרומים קשים. אבל כאן עליכם להקפיד על הסרה בזהירות רבה כאשר העור לא מגורה ומרוכך מאד.

יש לעקוב אחר ההוראות עבור מוצרי עור ותרופות מרשם. זוהי גם תקופה של ניסוי וטעייה של הקרמים השונים עבור אנשים שונים ועבור דרגות חומרה שונות של המחלה.

עבור מטופלים רבים, התקופה הארוכה שבמהלכה נבחנים טיפולים שונים ותרים אחר הטיפול היעיל ביותר, מלווה בתחושת תסכול מתמשכת וחוסר אונים בכל הנוגע לטיפול במחלה.

כאשר מדובר בטיפול בסימפטומים קלים של פסוריאזיס, קיימים לא מעט מוצרים שונים ואיכותיים ללא מרשם רופא. מוצרים כגון אלוורה, עשויים להיות מרגיעים כמו גם משחה בשם אלוקום.

מעקב אחר לוחות זמנים לטיפולי אור השמש או אור אולטרה סגול יסייע רבות בשיפור הסימפטומים החמורים של המחלה. ביקור תדיר בים המלח יעשה פלאים לעור כמו גם לשיפור איכות החיים של המטופלים.

חפשו מידע או ייעוץ מן הרופא שלכם על המחלה, על מנת להיות מודעים ככל הניתן לאפשרויות ולזכויות אשר עומדות בפניכם. רופאי משפחה ורופאים המתמחים במגוון מחלות עור מתמודדים היטב, ברובם, עם הטיפול במחלה ברמה היומיומית.

קיימים היום מקומות בהם ניתן לעשות טיפול יומי משקם עבור המחלה, ואף ניתן לקבל טיפול אינטנסיבי עבור פסוריאזיס חמור.

חשוב לשמור על חיים רגועים ללא סטרס מיותר וניתן לבקר אצל פסיכולוג או לשמור על אורח חיים ספורטיבי על מנת לשחרר מתחים ולחצים. אלו, יחד עם תזונה נכונה, שתייה מרובה ותרופות עור בשימוש קבוע, יסייעו בשיפור ניכר באיכות חייכם.

פסוריאזיס
רופא

המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס

המרכז טיפול ואבחון פסוריאזיס מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון פסוריאזיס, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון פסוריאזיס. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו!
פותוטרפיה
רוצים לשמוע על הפיתרון הכי טוב בעולם לפסוריאזיס? השאירו פרטים